Monday, September 15, 2008

bermacam rasa

Since I heard the great news about my 2 buddy, A & D, I feel glad, happy & excited. Am I too much?? Tak kot. Tak salah rasanya kalau aku nak tumpang gembira ngan berita dari diaorang. Just wish both of them will have a happy ending. Life is complicated. Bak kata Xara, "kalau one way street je apa guna".

Aku amat setuju dengan apa yg Xara katakan. In relationship kena ada hubungan 2 hala. Baru la meriah, aman & bahagia. Bertepuk sebelah tangan manakan berbunyi, benar idak??


Tak kira la hubungan kita dengan sesiapa pun, harus mempunyai hubungan dua hala. Kalau satu lagi punca dah tak nak berhubung, kemungkinan besar aku akan terus disappear. Itu yg terbaik supaya aku tak lagi makan hati. Ahaksss...
---Setiap kali aku terpandang ITU dengan secara automatiknya aku akan rasa terkilan sedikit. Tak tau ngapa. Times will heal all these feeling like the crush I had over KAMU. Alhamdulillah, aku dah semakin waras. Ahaksss... Although it took a lot of time.

1 comment:

Anonymous said...

chaiyok2!!! i know u can do it!!!! :D

Google