Tuesday, September 16, 2008

separuh

Rupa2nya kita semua dah berpuasa lebih 15 hari. Petang semalam baru sedar akan kenyataan itu. Itu pun sebab aku terdengar lagu raya berkemundang di corong radio. Well, seperti yg dimaklumi stesen radio tak dibenarkan memutar lagu raya sebelum 15 puasa. Ntah mengapa juga tetiba sahaja mata aku seperti degenangi air.Berkolam mata aku. Pelik juga sebab tahun ni aku sepatutnya berasa teruja & gembira untuk meraikan aidilfitri sebab boleh dikatakan persiapan telah aku lakukan sedari awal. Semangat siotttt...

Bila dah makin menurun ni, akan makin terasa cepat je masa berlalu. Selsema dah makin berkurang. Cuma tang sakit kepala ni. Bila tunduk/sujud terasa cam pusing2 je. Uhh.. Naper begitu aku pun kurang periksa. Seronok rasa bila badan dah rasa makin ringan (as if dah makin sembuh dari sakit2).

(^_^)

No comments:

Google