Tuesday, July 29, 2008

wow!!!cool!!!

Mmg cool habis la. Citer pasal satu keta ni. Maser tuh kat simpang 3 (T-junction). Aku nak gi bank. De satu keta lalu dari kiri aku. Dari jauh nampak cam kaler ijau. Bila lintas depan aku slowly warna keta dia berubah jadi warne keunguan. Bila keta tu makin jauh kekanan aku, dah nampak cam kaler ijau balik. Pehhh..

Kagum tul aku warna keta bleh tukar2 warna ni. Aku ingatkan yg dalam CSI tu menipu je. De satu kes yg mana melibatkan warna keta boleh berubah. Aku nak percaya tapi sebab aku tak pernah tgk ngan mata kepala aku sendiri, makanya aku tak nak la percaya. Tp lepas aku tgk tadi, aku mula pasang angan2 yg suatu hari nanti aku nak warna keta aku pun camtuh gak. Bleh mengaburi mata orang memandang. Hahaha...

No pic to proof to pembaca sekalian. Tp yg pasti, aku tak tipu la. COOL!!! Sampai skang aku maseh rasa kagum lagik. Syiok je kalau warna keta tukar2 tu.



***Selepas bf aku tak gerak beberapa hari kerana aku meninggalkannya di rumah, aku pulang & mendapati bf ku berlemoih sakan. Diliputi tompok2 habuk. Adushh.. Walhal aku baru membersihkan dirinya. Uwaaa... Sedey. Nak kene bersihkan kembali. Tp aku tak rajin. Isk2.. Tp kalau tak bersihkan nampak belemoih sakan plak. Uhuhukk..

No comments:

Google