Thursday, July 31, 2008

wat happen ni???

Uhh... Marah tol la. Orang dah bersemangat nak stori mori, de plak prob ngan line internet. Walhal guna stremyx. Patutnya takde la line yg asyik tak stabil je. Mende ni dah berlaku 2,3 minggu jugak la. Baru hari ni aku berdiskusi ngan sorang lagik staff kat opis ni. Hmm.. Nak kene report kat TM la ni. Adushhh... Kurang kerajinan btol la saya. Ni pun baru bleh nak buka page blogger. Kalau tak, payah bebenor. Terpaksa aku simpan citer yg aku nak sampaikan. Kalau aku ingat, nanti2 aku citer la. Kalau tak kire burn la. Hahaha...


***Nak terbangga sat. Nama blog I tersenarai kat Top Blog Top Sites. Mende tah menatang tu. Tapi yg pasti, nama blog I ada. Ehehehe... Takleh nak letak link. Mn tah icon2 kat atas ni menghilang. Haihhh...

No comments:

Google