Wednesday, July 23, 2008

keluhan di pagi hari

Aha.. Tinggal lagik 2 hari sebelum majlis berlangsung. Moga semua berjalan dgn lancar. Aminn..

Pagi tadi, setibanya aku kat opis, aku kene melayan bebelan Aida. Mn taknya, tempat dia diduduki semalam. Kan aku ada khabarkan pasal meeting semalam. Lepas meeting, Abg Zam nak guna komputer. Takkan aku nak bg guna komputer aku plak. Aku pun nak wat keje. Komputer yg kosong hanyalah komputer Aida. Aku suruh je la guna komputer dia. Well, actually komputer company la. Tp dah dia dok situ & guna komputer tu. Aku kata la tu komputer dia. Ehehe...

Bila dah lelaki yg dok situ, sepah la jadinya. Aku tak tau la pe kena ngan kaum Adam ni. Pemalas tol. Padahal kat pantry room tu ada je ashtray. Buah gak rata. Pastu dah minum air kotak tak reti nak buang dalam tong sampah. Biarkan rata2. Diaorang sepahkan meja Aida. Mana la macik tu tak bising. Terpaksa la aku backing lelaki2 itu. Kalau ikotkan, aku dah dulu lalui semua itu. Pe yg Aida telah lalui. Kekadang tu, abeh folder kat desktop aku diaorg ubah ikot suka diaorg. Tu la aku hangin.

Tapi sekarang tidak lagi. Tempat sy di dalam bilik. Selalunya aku pun balik agak lewat. Cam semalam, kol 7.30 ptg baru aku sampai umah. Kuar opis dah dekat kol 7. Aku membawa diri aku ke econsave. Membeli sedikit brg tuk opis. Aduhyaiii... Terlupa plak sy nak membeli wrapper. Dah le ngan prob resume aku tak abeh update lagik ni. End of this month tarikh tutupnya. Aku nak setelkan cepat. Hmm..

Dah dua minggu aku tak begitu semangat nak membuat entry. Nak kata aku sibuk sangat, takde la plak. Banyak je masa aku bleh melagha & melawat blog org lain. Mungkin sbb dah membaca blog orang lain. Tu pasal aku dah tak semangat nak update blog sendiri. Lagipun takde kisah menarek tuk dikongsikan buat tatapan masa hadapan ku. Hmm... My journal of life..



(Resume mencari jodoh. Wakakaka...)

No comments:

Google