Saturday, July 26, 2008

persandingan plak

Semalamnya majlis akad nikah, lepas asar. Malamnya plak ada majlis berinai. Hari ni majlis bersanding. Moga semuanya berjalan lancar. Sebelah malam ni mungkin acara buka hadiah. Yg pasti hadiah dari pacik/macik takde la yerk sebab diaorang dah pakat2 donate sorang sikit tuk majlis ni. Maklumla, nak wat kenduri ni memakan belanja yg besar. Ni merupakan 1st cousin sebelah mak aku. Agak meriah jugak la. Kalau sebelah abah aku, dah ramai cousin yg kawen. Dah beranak pinak pun de. Kira dah bergelak macik a.k.a auntie pun aku ni. Ehehe...

Dariku tuk korang berdua. Kecik je hadiahnya tapi besar jasanya. Ehehehe...
(Pembalut hadiah agak kejiwangan sebab itu je yg paling menarik kat mata aku yg ada kat Econsave. Ala... Nanti korang koyak gak wrappers tu. Wat pe nak yg cantek. Ikot aku nak balut ngan surat khabar lama je. Jimat. Ahaksss...)



~~~Pics tunggu aku upload dulu ek. Tu pun kalau ada banyak gmbr yg aku tgkap. Bergantung kepada jurukamera tak bertauliah aku.

No comments:

Google