Wednesday, July 30, 2008

mengapakah

Uhh... Mengapakah semenjak dua menjak ni terasa masa lambat betul berputar. Setiap kali aku tengok jam seperti masa tu tak bergerak. Astaghfirullahalazim. Apa yg telah menimpa aku ni??? Isk2... Hari ni pun sama seperti hari2 yg berlalu. Bukan aku nak minta masa bergerak pantas. Aduhyaiii... Banyak songeh tol aku ni. Patutnya aku bersyukur dengan segala macam benda yg aku ada sekarang ni. Berhenti la mengeluh tu. Buat pendek umur je. Hmm... Bukan aku yg kata. Ni member aku yg kata. Member aku masa matriks dulu. Dia kata, setiap kali mengeluh umur kita akan pendek 5saat. Kata dia. Tak perlu nak percaya pun.

Banyak sebenarnya nak aku ceritakan pada kalian. Tp idea tu sumea hilang sesampainya aku kat opis. Masa kat umah, meloncat2 idea aku. Siap aku catit lagik serba ringkas. Takot terlupa. Bila sampai kat opis, semuanya seakan ilang. Hmm... Mungkin bukan musim aku bercerita panjang kot. Ehehehe...


***Cinta tak semestinya bersatu*** petikan dari ending Sindralela semalam. I choose to win. But what can I do to win??? thinking

No comments:

Google