Thursday, July 10, 2008

4 kerusi

Selama aku bekerja kat sini, dah beberapa kali aku tukar kerusi. Almaklum la. Keje ngan company tak besar ni.

Ini adalah kerusi pertama aku semasa aku mula masuk kerja. Tak silap aku hampir 1 bulan aku duduk kat kerusi ni. Lenguh pinggang beb. Tahan je la. Dah le takleh tinggikan kerusi tu. Pelik je biler dok kat meja sbb badan aku akan nmpk pendek.


Ini plak kerusi ke-2 aku. Aku dok sthn lebih la jugak. Sampai dah mula rasa nipis. Ehehehe.. Ok la yg ini dari yg sebelom ni. Takde la aku rasa lenguh kalau dok lama. Bleh tinggikan ikot kehendak aku setakat mn yg kerusi tuh bleh naik la. Ehehehe...


Ni plak kerusi ke-3. Tp sat je aku sempat duduk di atasnya. Pastu dak baru masuk. Kerusi ni lagik empuk. Senang nak wat stretching pinggang kalau rasa lenguh.


Ni plak kerusi paling latest skali. Yg tgh aku duduki skang. Yg ni lagik best, kalau ngantok leh wat tido lagik. Setakat ni blom pernah lagik aku tertido atas kerusi ni walaupun aku ngantok. Tp pun ngantok gak. Aku cuba nak lelapkan mata. Tp tak berjaya. Kerusi ni bos aku yg punya. Die offer, mula2 dulu aku tolak. Pastu aku rembat gak. Hahaha..

Begitulah kisah aku dengan 4 kerusi di opis ni. Dalam jangka masa 3,4 tahun akan dtg, kalau ditakdirkan aku masih diperlukan khidmat di sini, mungkin lebih byk yg akan aku terima kot. Hahaha.. Tp aku takde plak mengharap yg bukan2. Cuma skang ni aku dah tak gigih job hunt.

Ari tuh bos aku offer nak belikan laptop. Aku plak byk dolak dalik. Pastu, tawaran ditutup. Haihhh... Slalu je aku ketinggalan kapi. Moga2 di masa hadapan nanti aku tak lagi terlepas mana2 peluang keemasan. Aminn..

No comments:

Google