Saturday, July 5, 2008

Nur Najmi

Selamat berangkat ke Aussie.. Belajar rajin2 tau.

Hari ni sahabat aku, Najmi akan berangkat ke Australia tuk menyambung pengajian die dlm peringkat master. Taniah beb. Wish u all the best. Walaupun aku tak dpt ngantor ko kt KLIA. Isk2...

Sploh jari ku susun mohon ampun & maaf kerana tak dpt nak ngantor ko. Pe2 pun aku mendoakan moga pengajian ko kat sana dipermudahkan olehNya.

Keep in touch ye wahai my dear fren.



***Tak lama lagik, sorg lagik mmber aku akan berangkat ke over sea too. Huhuhu... Ramainya nak ke over sea. Tp yg ni over sea pun maseh dlm M'sia. Nnti senang2 biler duit aku dah berhimpun byk, aku nak gi lawat ko tau. Ko cumer sediakan tmpt tinggal dan juga schedule tuk bw aku ronda2 tmpt ko. Haha... Planning baik punyeee... Jgn tak jadik dah le, ye dak???

No comments:

Google