Wednesday, July 2, 2008

khas buatmu

Ko tu sajer je wat alasan kata tak reti nak gi jumpa org customer service. Yg sebenarnya ko mim alif lam sin. Huh... Cam br semalam je aku kenal ko. Tolong la beranikan diri. Bukannya die nak mkn ko pun. Diaorg pun manusia cam ko gak. Tau le ko dah dpt ptlgn dr bakal bf. Owh.. Terkuar plak. Hahahaha... Bukannya org tuh nak marah or rotan ko kalu ko gi wat report lagik skali. It's ur right, ok. Gi je la. Meleraikan segala kekusutan. Dr dok simpan. Diaorg ni kekadang fungsi cam pahat. Biler tak ketuk, tak gerak. Biler dah diketuk, br la nak gerak. Ari tu, a.Titam punya la dok berleter kat org customer service. Lebih stgh jam gak le. Isk2... Kalau aku jadik org tuh, mo berasap je dgr bebelan pjg camtuh. Aku yg dgr maser kat opis tu pun dah rasa bernanah telinga. Tak kusyuk nak wat keje. Uishhh... Tp kalau ko nak tunggu gak laporan ko tuh siap yg ntah biler nak siapnya, tunggu la. Aku tak larat nak bebel panjang sbb aku kekenyangan mkn nasi td. Ahaksss.. Kenyang giler. Tu mmg pasti. Terbanyak lak aku letak nasi. Opsss... Tertukaq topik plak. Kalau ko tak reti, masa ni la nak blajar wat bg reti. Kalau tak bljr, smpai biler pun tak kan reti. Hiyarkkk...


***Ini adalah bebelan tuk Rozunayanti Rakip. Amek ko...

No comments:

Google