Friday, July 18, 2008

ilusi hitam

Selalu orang mengatakan yg warna hitam adalah warna pakaian yg terbaik untuk membolehkan pemakainya kelihatan ramping. Pendek katanya hitam boleh menjadi warna ilusi yg dapat menipu mata pemerhati supaya anda kelihatan lebih langsing. Tapi itu tidak berlaku kat aku.

Serius beb... Setiap kali aku memakai pakaian warna hitam, aku akan kelihatan lebih besar dari keadaan asal. Huhuhu... Ntah mengapa ini berlaku kepada aku. Sebaliknya warna light pink mungkin boleh memberi sedikit ilusi langsing buat aku. Huhuhu...

Aku de beberapa contoh gambar tuk diperlihatkan sebagai bukti.

Lihatlah bukti ni. Mungkinkah ilusi hitam membuat aku nampak lebar @ sesungguhnya sy memang sudah melebar. Ahaksss..


Kami di dalam lif.


Dulu aku ada kecoh nak diet. Sekarang ni apa yg telah berlaku. Takde istilah diet. Aku meminjam slogan MaiH. Makan adalah satu nikmat dunia. Ni aku pinjam dari slogan adik aku plak - Jangan zalim kepada makanan. Kalau bende tuk makan, selagi halal, makanlah. Yg adik aku punya slogan agak ekstrem skit la. Disebabkan slogan itu la adik aku telah berkembang 2,3 kali ganda. Ehehehe...

Enak sungguh laksa kami ini. Yummy!!! Bila nak pi mkn lagi?


Nak gak pose celah cawan ABC. Ni Dj nye. Aku minum teh o panas je sebab masa ni aku tgh selsema. Pastu Dj kata aku cam org tua sebab kebanyakan diaorg yg makan kat situ time tu order ari teh o. Ciss2... I selsema ok time tuh.

No comments:

Google