Friday, July 25, 2008

selamat melangkah ke alam baru

Ucapan ditujukan khas kepada sepupu aku Yana & Ejol. Semoga kekal ke akhir hayat. Aminn.. Ni la penyebabnya aku bercuti dari hari ni sehingga hujung minggu.

Semalam lagi aku telah dtg umah macik aku. Reramai kumpul kat sini. Sorang adek aku tak dapat menghadiri majlis sebab dia sedang menduduki peperiksaan sekarang ni.

Wah, tahun ni je dah beberapa entry pasal orang2 yg hampir dengan aku melangkah ke alam baru. Alam yg dah tak single lagik.

Aik... Tanya bila plak turn aku??

InsyaAllah, kalau ada jodoh aku, ada la. Akan aku khabarkan kepada semua. InsyaAllah..

Ha, bila plak turn korang??

Owh.. Dah ek? Ok..

Bagi yg belom tuh, bila lagik? Terutama sekali bagi mereka2 yg sedang berada dalam alam percentaan. Yg sedang hangat tu. Cepat2 la ye. Ehehehe...

Pe2 pun, majulah sukan tuk negara. Ahaksss...

No comments:

Google