Monday, July 21, 2008

suspek???

How am I this morning after the talk last nite???

Hmm...

Cam takde pe2 je yg beza. Sumernya cam biasa walaupun semalam masa dpt 1st msg suspek aku rasa cam debar2 skit. Dia dah lama tak msg aku. Tetiba je msg. Ngan isi kandungan msg yg agak mistik & misteri buat aku. 1st msg dia je aku dah reply lambat. Smpai dia hantar lagik msg tanya aku paham tak. Aduhyaiii... Walaupun aku tak terer english, tp ayat mudah camtuh aku phm la. Isk2...

Antara aku ngan suspek, kami mmg agak pelik jugak sebenarnya. Bila dia contact blk, memang la aku rasa hepi. Rakan lama hubungi aku semula. Tak ingat bila kali terakhir kitaorg berhubung. Walaupun dia berada jauh di negeri Sabah.

Perbualan semalam rasa lain daripada yg sebelom2 ni. Sebelom ni tak pernah langsung aku tanya hal peribadi dia. Dia pun tak pernah nak tau hal peribadi aku. Semalam, aku dikejutkan dengan soalan cepu mas dari dia. Hahaha... Aku menjawab dlm keadaan berseloroh sahaja.

Masa suspek msg, aku on fon ngan Dj. Dj suruh aku gi layan msg suspek. Tapi aku tak nak. Aku nak bergosip ngan Dj. Ehehehe... Lastly aku mengalah gak. Melayan msg suspek. Mn taknya, dia dah hntr smpai 3msg, tp 1 pun aku tak reply. Bukan aku jual mahal la. Tp aku dok berciter hal yg agak penting gak ngan Dj. Hmm...

Bila aku dapat kesan yg sekarang ni suspek tgh dlm keadaan berduka, terus dia mengundur diri. Takpe la kwn. Aku tak gi mn2 pun. Sentiasa di sini. Kalau rasa sunyi & perlu teman berbual, hubungila aku. (^_^)


"Just imagine, we met after a long time & we start to talk at 12 a.m. in your room with the lights off & no one else at home. Then your handphone rings downstairs. I asked you to comeback after the call & you promised me. So, the person on the phone tells you that I died last nite. Would you comeback to your room as promised? Reply with reason."

Ni la msg yg telah suspek hantar kat aku. Haihh... Naseb bek la msg tu tak btol2 sampai kol 12 a.m. Kalau tak, peluh gak le saya. Ehehehe..

Aku reply seperti yg dia nak. Beserta ngan reason.

He replied back - just a spirit that came for a visit. Hmm...

Satu lagi yg aku nak quote dr msg suspek semalam - "Siapa nak kata nak, siapa tak nak kata tak nak.", which so true.. Bile dijelaskan sebegini, takde la kekeliruan. Ditinggalkan dalam keadaan penuh tanda tanya adalah suatu yg pahit. Lebih pahit dr hempedu.

Aku klasifikasikan persahabatan aku ngan suspek suatu yg istimewa. Yg tak pernah aku alami dgn sahabat2 lain. Walau tinggi mana pun dia terbang, dia tetap kembali kpd kwnnya. How swit. Ehehehe... Ngan pengakuan dia yg dia makin 'berkembang'. Wakakaka...

1 comment:

Anonymous said...

asal scary semcm je suspek pny msg tu....aku baca pun dh serammmm...hehehe

Google