Wednesday, July 16, 2008

wan zara natasha

Selamat melapor diri buat anda.

Yeehhhaaa... Sekarang ini sahabat aku yg bernama di atas sudah berada di bumi negeri di bawah bayu. Dia sampai di sana Isnin petang. Aku tak berkesempatan nak update sebab bebanan tugas yg agak banyak. Tapi hari ni aku akan cuba updates seberapa banyak yg mungkin.

Hari ni adalah hari di mana Xara akan mula mendaftar di sebuah politeknik di Sabah. Hohoho... Sy sudah berangan mo ke sana & last night aku termimpi suspek yg sekarang ni berada di Sabah. Dia kata dia nak jumpa aku semasa kunjungan dia ke semenanjung. Ehehe... Syiokkk... Itu hanya sekadar mainan tidur ku sahaja. Ahaksss..

Xara, jaga diri bebaik kat sana ye. Kami semua, kengkawan & famili jauh dari hang. Aku jugak nak mengucapkan semoga kehidupan di sana lebih menceriakan anda & anda ketemu 'org itu'. Ehehehe..

Selamat sahabat ku. Kita ketemu lagi masa hang pulang ke semenanjung ataupun kalau de rezeki aku naik belon gi sana. Aminnn...

Keep in touch, will ya??

Takmo la plak terjadi suatu kisah itu lagik. Kisah di mana aku diserang. Ehehehe...

(^_^)

No comments:

Google