Friday, July 4, 2008

semangat teruji

MORNING!!!

Alhamdulillah, hari ni aku dah kembali ceria. Ala... Bukan ceria camne pun. Cume tak sleepy cam semalam. Semalam punya la mengantok. Tak dapat ditahan2. Ptg tu aku balik dr opis on time. Selalu aku akan balik lewat skit. Balik awal2 pun bukannya ada laki yg dok tunggu aku kat umah. Ehehe... Sampai kat umah aku mulakan misi aku iaitu beradu. Dpt la aku beradu dekat sejam. Baru lega skit rasenya. Kalau tak, ngantok tak sudah. Aku sampai tukar kerusi aku dok lagik sbb ingatkan nak beradu time lunch hour. Tp maser time lunch hour tu plak aku terasa segar. Ahh... Aku tau. Ni sumer dugaan setan. Nak uji ketahanan aku. Aku ni lemah sgt. Sampai goyah jugak ketahanan aku. Astaghfirullahalazim...

Aku kene kuatkan lagik semangat aku ni. Jgn mudah kalah ngan godaan & dugaan syaitan. Satu yg pasti, aku tak boleh mudah menyerah kalah. Kene mencoba dulu. Korg2 pun sama. Terutama skali si Dj. Ntah pe yg die takot nak gi wat aduan pasal duit die yg tetiba invisible. Ahaksss.. Kan dah terkuar citer pasal ko.

Kang kalu aku tak kesibukan or wat2 sibuk, aku sambung berceloteh lagik.


***Skandal politik skang wat aku rasa muak, letih, menyampah. Korg tak rasa ke?? Cuak pun de gak. Ya Allah, lindungi la negara kita ini. Aminn... Kerana nila setitik boleh rosak susu sebelangga. Aku takde niat nak ulas pepanjang pasal ni sbb I'm not so into it. Just nak meluahkan sedikit perasaan aku je.

No comments:

Google