Tuesday, July 1, 2008

~~~persoalan~~~mimpi~~~

Adushhh.. Ngantok la plak kerasaannya diriku ini. Isk2... Pe mo dilakukan selain dr bebelan di sini. Eehehe... Aku rasa kebanyakan org yg bertemu ngan aku kat opis ni pasti akan bertanya soklan yg sama. Aku tak busan ke kesorangan kat opis ni. Hmm... Sama la jugak persoklan yg dikemukan oleh dak baru ni. Nama die Aida. Tak perlu la aku nak buh nama penuh die plak. Orangnya suka senyum. Bgs la camtuh. Leh neutral kan suasana opis. Aku kan payah nak senyum. Dak ni plak senang senyum. Sesuai benor. Hahaha...

Persoalan Aida pasal aku tak busan ke. Owh.. Mula2 dulu its hard for me. Dah le dgn tak leh online. Dunno wat to do to kill the time. Hahaha.. Nak main game??? Mn de game pe sangat pun. Game buduh2 cam solitaire tu de le. Gabannya busan takyah nak kata la. Asal kul 5.30 ptg tepat aku akan cabot blk. Tak tahan lorrr... Busan.

Skang ni??? Aku lebih rela blk lambat. Blk awal pun takde wat apa. Bukan nak kene masak or layan suami pun. Ahaksss.. Pe kene ngan aku ni. Tetiba plak gatai menghela. Muahahaha..

Tp serius la. Mimpi mlm tadi menakotkan. Kalau btol camne?? Yg pasti yg ni pun kind of pilihan famili. Kenal kejap tros melangkah setapak ke hadapan. Aku seakan berserah. Menyetujui sahaja walaupun tempoh perkenalan singkat. Pe kene ngan aku pun aku tak pasti. Walallahualam..

Dah le tuh. Sumer tuh hanya permainan emosi sahaja. Gangguan syaitan pun ye gak. Tido tak basuh kaki gamaknya. Eh, tak2.. Smlm bukan takat kaki je aku basuh. Ngan muka pun aku servis skali. Hahaha... Maksud aku, aku siap cuci muka ngan facial foam. Slalu tuh nak tido aku hanya bilas muka ngan air paip je. Tak yah bazir facial foam. Ehehehe.. Mmg aku kedek' bab2 yg mn bleh berjimat. (^_-)

Aku baca dlm metro hari pasal Azura penyampai hot fm. Kisah die bermimpi kan pasal bakal hubby die. Hahaha... Aku ni konservatif via aku percaya petanda thru mimpi2 ni. Walaupun tak sumernya benar. Tp ada jugak yg benar. Berciter tentang mimpi ni. Apa yg aku mimpikan tak sama ngan apa yg terjadi.

Mase tuh aku darjah. Result UPSR nak kuar esok nya. Malam tuh aku mimpi dpt 2A,2B. Bangun dr tido, aku rasa cam tergamam. Camne kalau yg aku mimpikan tuh benar2 terjadi. Cuak beb. Time trial pun aku dpt result cam tuh gak. Sape yg tak mo result yg cemerlang. Sumer org pun nak sukses. Aku tak gitau sesapa pun pasal mimpi tuh. Aku simpan tuk aku sorg je la. Biler result sebenar kuar, alhamdulillah, aku berjaya. Rasa lega sangat. Tuk hari result PMR & SPM aku takde plak dpt petanda apa2. Ehehehe...

Lagi satu pasal mimpi gak. Berlaku 2 tahun yg lepas. Yg telah menimbulkan konflik besar wat aku. Aku anggap ini dugaan. Walaupun sedey kerana aku kehilangan seorg rakan. Tp aku terpaksa rela melepaskan die pergi jua kerana itu adalah yg terbaik. Bukan aku tak cuba berbaik ngan die. Mungkin persahabatan kami sampai di situ sahaja. Aku harap die maafkan salah silap aku. Hmm...


***Aku terasa pelik ngan perubahan yg berlaku skang ni. Hmm...

No comments:

Google