Saturday, July 5, 2008

kepingin

Gaya cam org mengidam je aku ni. Setelah beberapa hari tidak berjaya menyempurnakan keinginan aku, maka semalam ianya berjaya disempurnakan. Ehehehe... Pe yg aku kepinginkan sgt??? Let the pictures tell u..

Ni maser atas dapur. Tgh merebus. Mudah & menyihatkan. Ehehehe...

Dah siap. Mari makan. Mkn bersama roti & beberapa hirisan timun.


Maaf la ye. Selepas make up tuk di makan sbb dah tak tahan godaan. Muahaha... Sampai 2 sekali aku masak. Tp aku mkn 1stgh je. Yg lagik stgh tu aku bagi kazen aku. Dah die nak. Die ni kalau die mintak baru bg. Kalau tak, membazir je. Dia akan buang rerata. Tak pun mkn men2 je. Isk2..

Setelah 4 hari menanti, sy berjaya menjamah makanan yg sy kepingin benar. Wat simple je sbb macik aku de kat umah. Selalunya camtuh la. Kalau de pacik or macik aku kat umah, aku akan terasa skit berat tuk masak2 ni. Segan la. Walaupun selalunya mende yg aku teringin nak mkn akan aku beli ingredients nye sendiri. Hmm...

De gak terasa nak men masak2 kueh teow kung fu. Dah lama giler aku tak masak. Dah lupa pun cara nak masaknya. Walaupun senang. Kalau tak praktis, mn nak dtg kesenangan memasak itu. Ahakss... Asyik berciter pasal makanan je aku ni. Ehehehe..


***Jadikan pekena megi goreng ptg nih??? Aku dah sedia pewot. Kalau tak jadik gitau awal2. Kang gastrik plak pewot sy.. ~~~Pesanan wat Cik Yanti.

No comments:

Google