Monday, July 21, 2008

sales cd citer korea

Naper tah line internet kat opis aku ni. Biler petang je mula la slow. Slow tahap gaban. Kalau dulu tak pernah plak prob camni. Skang ni je. Sejak de org TM dtg opis wat survey pasal maser tuh diaorg dok upgrade sistem kat area ni. Tak abeh2 la upgrade agaknya. Sampai skang ni maseh la tak baper ok. Nak lepas download satu part pun susah. Huhuhu...

Kat opis ni je la tmpt aku mendownload mende2 lagha. Hahaha.. Nak wat camno. Sabo je la..

Owh.. Semalam sy pergi berjalan2. Tujuan utama nak mencari sehelai tudung. Tp yg diperolehi adalah 2helai tudung. Ehehehe... Susah tol nak mencari 1 warna tudung ni. End up aku terbeli tudung sama kaler ngan adek aku belikan tuk aku ari tuh. Haihhh...

Meneruskan perjalanan lagik. Aku masuk ke kedai Speedy. Fulamak.. Byk siot cd citer korea. Dah tergoda dah sy dibuatnya. Mengenangkan dah nak hujung bulan. Dgn belanja besar aku bulan ni, makanya tidak jadi la sy membeli. Banyak kali gak angkat & letak blk kotak2 cd citer korea. Hahaha...

Suatu hari nanti sy akan membelinya jua. InsyaAllah.

No comments:

Google