Tuesday, July 1, 2008

New fren

Hooyehhh.. Dah bertambah satff lagik sorg. Dak ni di interview pagi tadi. Petang ni dah trus mula keje. Fuyooo... Cepat tak??? Dak tuh sendiri terkejot. Die cam tak caya je. Bos aku kata, senang mula ari ni. Senang nak kire gaji. Hahaha...

So, skang aku dah berada di work station yg lain. Tp kureng best skit la. Susah aku nak wat keje lagha. Dah le susah nak transfer gambar. Uwaaa... Sbbnya usb port kat blakang. Nak kene terbongkok2 bwh meja plak. Huh..

Adek aku sarankan aku curi je pc tuh. Pc lamer yg aku guna dulu. Tp kejam plak. Tp kan pc baru ni tak de mouse wireless. Dah le mouse murah plak tuh. Huh... Tak puas hati plak saya ni. Patutnya aku bersyukur dgn apa yg aku ada. Isk2...

***Nightmare. Huhuhu... Sesuatu yg mimpikan berkait ngan kembar. Gempar.... Uishhh...

No comments:

Google