Friday, July 4, 2008

berdebar2

Hahaha... Mesti berdebar2 nak tau pe plak kisah aku pasal debar2 ni.

Camni la alkisahnya. Korang pernah rasa tak jantung korg berlari laju biler komunikasi ngan seseorang yg aku klasifikasikan sebagai lelaki. Ala.. Takkan la tak faham pe yg aku cuba sampaikan ini. Isk2...

Tp korang wat2 la paham ye. (^_^)

Dah lama tol rasanya aku tak mengalami pengalaman yg sedemikian. Terasa rindu pun de gak le. Hahaha... Kalau bukan rasa debar2 pun, terasa cam jantung korg terhenti seketika. Jgnla berhenti trus plak. Tu dah lain je kesnya. Ehehe...

Pe aku repek pepagi ni???

Saper yg paham tu bagus la. Ahaksss...

2 tahun yg lepas aku pernah mengalami pengalaman jantung berdebar sakan, rasa cam nak luruh je jantung aku. Huishhh... Dahsyat tuh. Bukan nak hiperbolakan statement aku tuh. Tp btol la pe yg aku rase. Aku tak dapat nak kontrol kepantasan jantung aku berdegup. Naseb aku maseh bleh kontrol tingkah laku aku.

Skali lagik korang pasti akan merasa aku misteri hari ni. Mmg pun aku misteri. Tp takde plak semistik Zamira. Wakakaka... Pasola mistik... Pah bedah... Seman(kot)... Kenangan suatu maser dulu...

A few msg from a few frens td wat aku terasa cam kecik. Tp sudah semestinya aku besar dr diaorg. Cume hati ni terasa skit. Eh, diaorg tak wat terasa hati. Cume hati aku je sedikit terusik ngan msg2 diaorg. I noe they mean nothing. Aku je yg nak terasa. Tah pe2 tol. Ngada2. Sendiri yg tak nak buka pintu tuk membenarkan org masuk. Lagik mo terasa. Bukan aku tak buka pintu. Org pun takde nak ketuk pintu. Camne aku nak buka pintu. Tak nak la aku nak buka pintu tuk strangers. Takot... Cam2 mende bleh berlaku. Uishhh... Ter'over' lak sy ini.

No comments:

Google