Wednesday, July 9, 2008

riwayat.hayat

Haluuu...

Lama rasanya aku tak update blog ni. Walaupun kenyataannya baru je sehari. Ehehehe...

Semalam byk skit keje nak kene wat. Tu yg tak sempat nak update. Lagipun no great news to share. Ahaksss... Tp sempat jugak la aku passing gmbr sekitar kenduri Kathy yg de dlm simpanan aku, yg tgkp gmbr guna camera aku la.

Yg kureng cumer sesi d gals menggediks je. Isk2... Tak tau pasai pa kureng gmbr2 berkenaan.

***
Nape pemandu kenderaan yg tak berhari pewot sesuka hati park keta secara melintang kat parking lot yg nmpak lenggang. Diaorg tak tau ke pada bila2 masa je org lain yg berkenaan pun bleh gak nak masuk parking or nak singgah kedai membeli brg. Dah jadik attitude Malaysian. Huh.. Seperkara lagik pasal penggunaan lampu insyarat. Setiap kali mende yg sama yg aku leterkan. Ye la. Penting tuh bg signal. Tu la kegunaannya. Ko nak ke kiri or ke kanan, kalau bagi signal, org dr arah bertentangan & org dr belakang akan tau yg ko nak gi mana. Hmm...



~~~I'm impress with the way this blogger wrote in his blog. Sangat2 kagum la aku. Klik di link ini >>>riwayathayat

No comments:

Google