Tuesday, July 22, 2008

meeting

Sepanjang tempoh aku pernah bekerja kat sini, baru hari ni la aku melalui detik meeting. Tu pun aku hanya memasang telinga. Mendengar. Tp tak paham mende pun. Wakakaka... Kalau diorang cakap pasal khi kuasa dua, sigma, nombor kompleks ke paham la jugak aku. Ehehehe.. Ni yg kuar adalah, beam, roof, slab, menatang2 yg aku tak diajar masa aku studi dulu. Ahakss...

Sblom ni aku pernah gak le masuk bilik meeting. Tu pun aku banyak berdiam gak le dlm meeting room. Mendengar & hadam segala mende yg dicakap. Isk2...

Tp tadi de gak diaorg sebut pasal angka. De la gak aku blajar dulu. Skang ni aku maseh belom pulang. Tapi keje aku dah takde tuk dibuat. Aku kan slalu membereskan keje aku. So, takde yg bertangguh la. Aku pekerja yg berhemah. Ahaksss...

Dah.. Busan lak citer pasal keje.

No comments:

Google