Wednesday, July 23, 2008

asap

Uhhh... Sejak dok dlm gua ni, susah nak nampak sekeliling. Hari hujan pun aku tak perasan. Setiap kali aku perasan, hujan dah berhenti pun. Teruk tol aku, kan?? Tapi dok dlm ruang ni aku rasa de privacy skit la. Disamping aku dapat menghindarkan diri aku dari bau asap rokok. Aku memang benci ngan asap rokok. Bila aku tak dikelilingi asap rokok, aku rasa diri aku ni bebas. Kalau tak rasa cam hati aku ni dirobek.

Aku sangat pasti yg semua orang pasti tau pe kesan sampingan dari asap rokok ni. Nak aku list kan ke?? Boleh jugak. Kalau aku ada jumpa artikel pasal tu, akan aku kongsikan ngan korang.

Hujan yg lebat telah menyebabkan bf aku semakin kotor. Huhuhu.. Belemoih tol. Kalau aku rajin mungkin akan ku bilas skit balik kang. Tp aku de beberapa item lagik tuk dibeli. Hmm.. Nak kene kuar after keje ke?? Tp minyak ngak mencukupi rasanya. Haihh... Minyak2..

Aku agak tertarik ngan iklan Proton Xchange ngan Savvy. Menarek. Tp aku dah de kereta idaman dlm kepala otak aku. Seboleh2nya aku nak dptkan kereta aku secepat mungkin. Rumah??? Wat masa ni tak kot. Ntahle.. Tgk orang lain pakat pulun kumpul harta-rumah, aku tak rasa kalut plak. Cumer kereta je yg aku plg berkenan nak miliki. Nak beli ngan wang sendiri. Hmm...

Tu kemudian aku fikirkan...

No comments:

Google