Saturday, July 19, 2008

ingat ko bagus

"Ko dtg ikot suka. Pastu bg arahan mcm ko bos besar. Mcm la ko bagus sgt. Ikot suka hati je. Setiap perkataan yg keluar dr mulut ko mcm la ko yg berkuasa. Huh.. De sorg mamat ni. Dia dtg ikot suka dia. Pergi pun ikot suka dia. Macam dia yg plg bgs sekali. Buat kerja pun tah pe2. Siap de sekali tu menangis depan bos aku. Merayu. Pandai ajak org buat bisnes sekali. Tp buat keje tak telus. Ko kata ko banyak kontek. Boleh senang nak dpt mn2 projek. Tp yg aku tgk ngan mata kepala aku, takde pun. Aku tak kesah lagik kalau pacik aku nak pinjam keta. Ni dia yg tak kene mengena ngan aku pun sibuk gak nak pinjam keta aku. Buat macam welfare. Aku benci. Aku benci bila setiap kerja yg dia suruh aku buat tak pernah ngan muka yg elok. Selalu muka nak perang je. Aku benci bila arahan yg kuar dr dia seperti kalau aku tak buat, aku kene bunuh. Aku tak nak mencarut. Aku hanya nak buat luahan hati aku je. Suka sgt nak terjah org ikot suka ko. Ko saper??? Ni semua sbb kejadian yg berlaku kejap tadi. Dtg menyerbu mcm tu je. Ntah mengapa pertama kali bersua muka pun aku dah mula rasa tak selesa. Aku bukan handal dlm bab instinct. Tp bleh pakai jugak la instinct aku ni. Benar. Kerjasama yg dilakukan hampir tergelincir. Hiyarrrkkkk.. Aku geram. Marah. Ko bgs sgt, napa ko tak usaha sendiri je. Jgn asyik nak bagi arahan. Uweekkk..."

No comments:

Google