Wednesday, July 23, 2008

addict to coffee

Setelah melagha untuk beberapa ketika, tiba sudah masa untuk saya pulang. Yo kawan2, mari pulang. Ehehehe...

Kenpa mood aku baik semacam??

Baguslah tuh mood aku baik. Dapat aku wat bebelan aku di sini. Kalau aku melara jiwa, pasti aku akan rasa bosan.

Owh.. Artikel pasal kesan kafein tu khas tuk aku. Supaya aku beringat sentiasa akan kesan kafein untuk kesihatan aku. Sekarang ni aku mesti minum kopi 2 kali 1 hari. Kalau dulu, sekali je dalam 1 hari. Makin addict dah. Ntah la. Aku rasa aku terpikat ngan rasa kopi tu kot. Selain dari aromanya yg indah. Serius beb.. Tambah plak kalau kene kopi Ipoh Town. Lagi tangkap leleh beb. Ehehehe...

"Just because you know someone, doesn't mean you love them and just because you don't know someone, doesn't mean you can't love them."

No comments:

Google