Monday, June 30, 2008

sunyi

Yupsss... Skit sunyi sbb ari ni general worker merangkap adek aku telah pulang. Die balik semalam. Kalau ada di tuh skit riuh la aku. De teman nak bertekak. Kang die suka marah aku balik biler aku bising kat die. Die akan kata aku kuat leter. Bukannya aku nak leter pe2 kat die. Die tuh suka sepah2kan barang die. Adek aku tuh tak sedar. Kalau die berleter abeh cair najis telinga aku. Huh...

Maser adek aku ada hari tu, die la tukang gi beli surat khabar. Die la yg buka kan pintu opis sumer. Bukan aku tak leh wat. Tp bg chance kat die yg wat. So, hampir sebulan aku dimanjakan. Takyah buka kunci pintu. Pintu opis kene la buka sendiri. Takkan nak suruh adek aku plak kot. Aku takde la sekejam itu. Walaupun kekadang tuh aku kejam gak. Ehehehe...

Aku rase pacik aku pun akan terasa susah. Mn taknya. Masa adek aku ada, hari2 adek aku yg akan bwkan laptop die dtg opis. Siap adek aku kuarkan dari beg laptop dan letak atas meja. Punya la ngada nya pacik aku yg merangkap bos aku itu. Hikhikhik...

Sunyi tak sama rasanya ngan sepi. Sepi itu rasa seperti dah sebati ngan diri aku. Sepi yg aku rasakan tak mungkin difahami org lain kecuali org itu berada sama dlm situasi aku. Hmm...


***Aku tak berkesempatan menonton Sepi lagik. Menurut MaiH, citer tuh besa2 je. Tak kira. Aku tetap nak gi tgk. Tp biler ek??? Huhuhu... Wikdays sah2 la aku tak leh nak gi nonton. MaiH, awat la u jauh sgt. Kalau tak, bleh kt maraton. Ehehehe... I jauh or u yg jauh??? Muahahaha...



+++Bos aku dah kuar gi site. Tinggal aku ssorg. Kalau ada adek aku takde la rs sunyi sgt. Walaupun ada adek aku ktorg takde la borak 24/7, kehadiran die tu terasa la gak. Saper yg phm situasi itu akan paham apa maksud aku. A silence yg tak rasa seperti a silence. Hmm... Complicated, aite???

1 comment:

mysenoir said...

u laaa yg jauhhh....

Google