Monday, June 23, 2008

my wikend

Sabtu after work, I went to my aunt's house. Pastu gi plak digital mall. On the way blk, singgah dinner kat gerai area airport Subang. Mkn nasi lemak. Marveles sungguh rsnye. Minum air teh ais. Yg 1st air sampai tuh rsnye sedap. Tetiba plak aku nmpk ada menatang dlm air tuh. Mintak diganti ngan air yg baru. Smpai air baru plak, rsnyer kureng la. Tp tak kesah sgt. Aku tak expect pun teh ais tuh akan taste cam teh ais kat Tepeng. Ehehehe... I miss my home town already. Huhuhu... Miss my fren.. Miss the gila2 time we had maser kenduri Wanee ari tuh. Hingaq abeh..

Lepas dinner nak blk umah, dlm keta, macik aku tanya aku, ari nih ari pe. Isk2... Aku kate la ari nih ari Sabtu. Well, maser ari Sabtu tu la aku kater ari Sabtu. Hari ni dah ari Isnin. Ehehehe... Sebenarnya, sblom macik aku tanya kat aku lagik aku dah terasa cam ari Sabtu tuh hari Ahad. Sbb hari Ahad yg slalu ktorg kuar jejalan mkn angin camtuh.

Ari Ahad nya aku kuar. Berfoya2 ngan Dj ngan adek aku. Adek aku tak bontoti aku. Selamat. Kang org nak mencari brg pun susah. Die asyik nak cepat je. Bior die explore sendiri Sunway Pyramid tuh.

Owh, ramai sungguh org kat Sunway Pyramid smlm. Ktorg sampai around 10.30 a.m. Parking kat bawah skali dah full (tmpt feveret). Kene gi parking kat kwsn yg skit misteri. Misteri sbb sblom2 nih aku tak pernah pun park kat situ. Itu je yg wat sedikit misteri. Byk sgt parking kosong sampai aku tak tau nak wat pilihan. Ahaksss...

Agenda besar smlm adalah menonton wayang + teman Dj cari sandal. Citer yg ktorg pilih - Made of Honor. Yg tgk citer tuh aku ngan Dj je. Adek aku nak berdating sebenarnya. Mcm la aku tak tau. Huh... Berjaya gak misi ktorg semalam. Berjaya menonton wayang + Dj berjaya jumpa sandal yg die berkenan. Dah dekat sbln die mencari. Ehehehehe...

Nak blk tuh, gf adek aku nak tumpang sekali. Mula2 tuh nak kene hantar die kat Kota Damansara. Aku mn la pernah sampai sana. Tp tak kesah la. Sbb aku raser aku cam tau je jln nak pi sana. Mula2 dropkan Dj kat komuter berhampiran. Pastu br gi hantar gf adek aku blk. Dah byk kali pun aku jumpa ngan gf adek aku. Ni bukan yg 1st time.

Maser nak masuk ke Guthrie Highway, terserempak ngan keta macik gf adek aku. Die suruh folo je macik die. Die kata kakak die suruh dropkan die kat umah macik die je. Kang kakak die gi amek kat sana. Kali pertama aku gi Kelana Jaya. Huishhh... Ni gi Kelana Jaya ngan drive sendiri la. Sblom ni pernah gak gi. Tp gi ngan org lain. Aku tak drive sendiri. Lps drop gf adek aku tuh, hujan lebat. Adushhh... Ngan nak mencari jln pulang lagik. Agak payah...

Naseb de adek aku. De gak org nak membaca petunjuk jalan. Nak harapkan kerabunan aku. Payah beb... Meredah la ktorg ngan hujan lebat. Sampai ke airport Subang br hujan mulai reda. Sampai kat umah, skit pun tak ujan. Macik aku cakap, td angin je kuat. Uhhh...

Alhamdulillah, hari minggu berjalan ngan lancarnya. Isk2... This wikend adek nak pulang dah. Pasti aku akan kesunyian. Huhuhuhu...

No comments:

Google