Wednesday, June 4, 2008

not feeling well

I have flu. Isk2... 1 situasi yg plg tak disenangi. Sepanjang tahun 2008 ni dah beberapa kali aku jatuh sakit. Owh... Dugaan demi dugaan. Mungkin ini caranya dapat mengurangkan minus poin yg aku ada. InsyaAllah...

Mulanya de sorg pacik aku yg demam selsema. Pastu berjangkit kat pacik yg aku tumpang umah die skang nih. Pastu terjangkit kat aku plak. Uwaaa... Lemah sungguh antibodi aku. Pastu, smlm aku kene ujan. Br aku teringt. Tu pasal selesema aku makin merebak ari nih.

Citer pasal semalam. Amacam last episode Betty??? Pasti rmai yg tertnya2 pe yg akan terjadi pasni. Begitu jugak aku. Tp aku takde pe2 jawapan gak. So, mari kita beramai2 membuat anggapan apa yg akan terjadi pada next season. Ke mana Betty akan pegi?? Alahai.. Cam terbayang2 je rupa Gio.. <blush>



***I'M INTO HOUSE RITE NOW. LALALALALA!!!

1 comment:

mysenoir said...

i rase betty p rome! i pn tingin nk tgk betty end up with gio. tp ksian kt henry.. hehe

tp kalo ikot kn i lg ske attitude gio. ala2 bad boy, firm n tau pe dia nak. xcam henry. baik sangat, naive, pcaye n nak ikot n ksian sngt kt charlie tu. nasebla muka handsome

Google