Thursday, June 19, 2008

good luck

Sebentar lagi akan ada satu sesi temuduga tuk mengambil kerani kat tuk ofis & site ofis. Wish all the candidates all the best. Owh... Satu yg mendebarkan aku. Lepas ni keje aku byk kene kuar. Adushhh... Which means I need extra protection from the sun. Ahakss.. Bukan pe la. Aku ni jenis yg mls skit nak guna lotion bagai. Yg skang nih aku jrg2 kuar pun, dah ketara kesan pembakaran matahari. Tmbh la kalau pasni aku byk kuar. Nak kene site lagik. Makin jelaga plak aku nanti. Huhuhu... Suka ati korg la nak kata aku puteri lilin.

Aku pun tak sure lagik naseb aku ni camne. Tp yg pasti biler budak baru ni masuk... Biler dia akan mula keje??? ASAP... Hari ni interview. Sok mula keje. Cepat tak?? Biler budak baru ni masuk, aku kene pindah work station. Ini sudah semestinya menyebabkan aku terpaksa berpisah ngan komputer baru ini.. Tu yg plg sedey. Sbbnye komputer aku skang nih dah BESSSTTT!!!

Lupakan pasal kebestan komputer. Sampai biler aku nak ditangkuk yg lama. Aku perlukan anjakan paradigma tuk ubah idup aku ke stage yg berikutnya. Kalau tak smpi biler baru aku nak jadi setaraf cam Yums. Ehehehehe...

***Hopefully, dak kg aku berjaya. Lalalala... (1 of the short listed candidates tuk interview ari ni 1 kampung ngan aku. 1 kampung ngan big bos. Harapan tuk die terpilih agak cerah. Kesungguhan yg ditunjuk pun agak memuaskan ati semalam die dah survey ofis kat ne. Xtra kredit.)

1 comment:

Anonymous said...

amboi2...tak seswai sungguh namaku berada di situ....hehehe

Google