Friday, June 27, 2008

again - interview

Smlm tuh aku dpt chat lama ngan Xara sbb maser tuh tgh de sesi interview. Lamer juagak sesorg kene interview. Bende yg bleh ditanya oleh bos aku byk. Cam nak baca Microsoft Project, baca plan lagik. Seperti biasa jugak lepas interview session tuh mesti bos aku akan tanya opinion aku nak amek saper. Huh... Cam la aku yg de dlm kamar interview itu. Aku bleh komen dr luaran sahaja. Aku pun takleh nak judge a book by its cover. Kang lain plak isi kandungannya. Last2 bos aku bawa resume dak2 tuh gi site office. Tanya kat dak2 kat sana. Mn satu diaorg nak. Diaorg kat site office tuh pun gatai menghela. Nakk yg lawa je. Kalau lawa takleh nak wat keje wat pe. Huh... Cam site clerk sblom ni. Br mula keje sat je. Pastu dah behenti. Tak dpt gaji pun. Dak tuh masuk keje baper hari je. Wei, kat site pressure byk. Tmbh plak biler time nak kene submit report to main con + kpm.

Aku malas plak nak ulas panjang2 pasal candidates kali ni. De 2 org pompuan. Sorg tuh dr dia dtg lagik dah nmpk confidence nye. Dak tuh dtg ngan bf die. Bf die sampai bosan tunggu si gf abeh interview. Lama jugak la. De gf die gelak dgr sampai kat luar. Dahsyat tol.. Ntah pe yg klakor nya.

2nd candidates tuh pun bleh tahan gak le. Yg ni lagik la lamer kene interview. Dekat sejam. Aku ingatkan bos aku dah wat keputusan nak amek yg 2nd candidates ni sbb lamer benor kat dalam bilik tuh. Rupa2nya tak de keputusan yg dicapai. Hmm...

Patutnya next wik, 1st July dak baru akan masuk. Hopefully, die dtg la. Lagipun hari tu dak tuh kater die dah trime offer dr company aku ni. Makin bertambah ahli keluarga srsb. Alhamdulillah..

No comments:

Google