Friday, June 27, 2008

everyday best deal

Fuyooohhhh....


Skang ni kat MPH de promosi. Sampai 40%. Tp yg 40% tuh buku yg tak menarek minat aku pun. Yg diskaun 30% tuh byk gak yg aku berkenan. Cuma syarat tuh yg aku kurang berkenan. Kena beli online.


Aku mempunyai masalah byk dgn shopping online. Walaupun tak pernah exprience, aku tak yakin la ngan shopping online. Lagik satu, aku tak nak mula bershopping online. Akibatnya nanti aku akan ketagih & akan mula asyik membeli online. Tu antara masalahnya.

Biler pemabayaran dah dibuat, brg yg kita beli hanya akan diterima selepas 4-5 hari bekerja. Owh.. Lama tuh. Renyah pun de gak. Isk2... Pendek kater, bek aku tak payah mulakan.. Ehehehe...

Haihhh... Tp aku tergoda beb. Kalau beli more than RM100, free delivery. Biler kire2 balik untung gak. Syaratnya kene spend more than RM100. Tambah lak skang ni buku yg aku nak tuh kebanyakkannya dlm list sale for 30%. Uhh.... Aku tergoda terpesona...

No comments:

Google