Tuesday, June 3, 2008

kawen

****Adushhhh... Wat had happened to the data center??? I can't access it. Cisss... Dah le de episode 4 citer House dlm tuh. Blom sempat extract lagik. Slalu tuh aku extract dulu. Br transfer masuk dlm server. Uwaaaa....


Owh... Aku terkenang kampung halaman. Muahaha... Menghitung waktu mo pulang. Sabtu ni de wedding mmber aku. Kirenye die org pertama dlm klik ktorg yg akan menamatkan zaman bujangnya. Yeeehaaa... Sumer pakat2 excited nak menhadirkan diri. Hopefully, pasni saper2 pun yg kawen kt akan excited yg sama jugak. Happening la skit. Biler dah kumpul rmai2 tuh. Skang ni ramai lagik yg maseh single. Available ke tak kene tanya kat empunya badan la. Aku takleh nak menjawab bg pihak mereka. Ehehehe...

Kat sini tgh ujan lebat. Harap2 hari aku blk nnti ujan dah tak lebat cam ari nih. Aku bersyukur biler ujan nih. Suasan raser nyaman je. Cumer biler nak memandu dlm ujan nih, tak baper best. Apa2 pun aku mendoakan perjalan pulang kami sumer selamat. Aminnn...

Lepas Wanee, saper nye turn plak???? Ramai yg dah berpunya. Cumer mgkin seru blom smpai lagik kot. Ehehehe... Tipikal answer biler ditnye biler nak kawen. Dolu2 maser aku kecik lagik, aku heran naper org dah abeh bljar kat u tapi tak kawen lagik. Aku ingt keje kawen ni mudah. Tp biler aku dah smpai usia tuh, br aku tau hal yg sebenarnya. Keje kawen ni bukan mudah. Pastu, sumer org berharap yg diaorg akan berkawen skali saja seumur idup. Nak menjalani idup dgn org yg sama smpai kita tua. Mesti la kt nak cari seseorg yg mampu mnghadapi susah & senang bersama2. Nak kan seorg yg mampu membimbing kita ke jalan yg benar. Isk2... Bukan tu je. Biler dah kawen, dah produce anak, tanggungjawab makin besar. Bukan mudah sebenarnya keje2 kawen ni. Walaupun aku blom xpriencenye. Dr pandangan aku melihat org yg nak kawen & dah berkawen & punya anak2, hmmm... Byk cabaran yg perlu ditempuhi.. Yg penting kene sabar menghadapi setiap rintangan & cabaran..

No comments:

Google