Tuesday, June 24, 2008

owh.. terlebih sudah

Sementara menunggu waktu pulang, aku yg kebusanan nak menambah satu lagik entry la. Ehehe... Gaya mintak keizinan kat saper la. Aku berseorangan kat opis. Seperti biasa la. Tiada yg luar biasa pun. Isk2... Selama hampir 6bulan aku menjalani rutin yg biasa2 aja. Ouchhh... Biler nak menjalani hidup yg luar biasa??? Wallahualam. Suatu hari nanti sudah pasti. Hmm... Pe aku merepek ni. Owh.. To update the last entry. Diaorg yg kuar nek keta aku tuh baru pulang. Setelah 2jam lebih diaorg kuar. Tu pasal aku seboleh mungkin nak elak kuar gi bayar bil Digi. Dah le jauh, janggah. Kalau kuar semata2 nak bayar bil Digi, tak kuasa la saya.

Owh... Kelihatan seperti ayat aku nye tonasi dah lain. Dah cam benggang. Cool down ye wahai si pengarang. Sabar tuh separuh dr iman. Owh... Pandai plak komplen kalau bw adek aku kuar rugi. Abeh tuh, yg pinjam keta aku tuh saper yg rugi?? Tak kire plak aku yg mengalami kerugian. Tp disebabkan famili, aku wat2 tak pandang je la. Arghhh... Aku adalah org yg sukar nak berkata 'tidak'. Walau telah beberapa kali aku mencoba. Tuk mengeluarkan sepatah perkataan 'tidak' adalah begitu sukar bg aku. Letih la kalau asyik wat entry berkisar ngan keluh kesah je. Adushhh...

Lets write something yg sound hepi. Hmm... Sedar tak sedar lagik 2minggu je lagik sahabat aku, Kathryn Nor Owen akan menamatkan zaman solo die. Pasni dah tak solo dah ye. Ehehehe... InsyaAllah, kalau takde aral melintang akan aku hadiri majlis die. Pastu, end of July turn kazen aku plak. Lepas dari tuh, takde kot. Tunggu jemputan rakan2 yg lain la plak. Turn aku??? Dah sampai kalu akan aku khabarkan.

Last nite I dream bout something swit & hepi. Biler bangun pagi aku tak dpt nak recall pe yg aku mimpikan. Owh... Mimpi hanyalah mainan tidur. Gangguan syaitan tuk wat kita lebih nyenyak tido. Huhuhu...

Aku terbaca dlm siasah pasal permasalahan yg timbul kat UKM. Brite pasal students kene buang kolej & rampasan laptop. TNC tak dpt nak selesaikan masalah tuh. Skang ni students yg teraniaya tuh telah bawa kes ni sampai ke pengetahuan NC. Fuyoooo... Zaman aku blajar dulu, takde plak masalah merumit smpai masuk paper camnih. Uishhh...

No comments:

Google