Friday, June 20, 2008

segan nek keta gal bw

Nananana... Ada gak guy yg segan nak nek keta pompuan bw. Aku ada cth plg dekat. Tp aku tak kesah pun nak naik keta sape. Cumer persoalan guy segan naik keta gal bw tuh skit yg aku terasa musykil. Tp kalaudah die kater segan, aku nak kata pe lagik. Ikotkan je la. Aku pun mls nak persoalkan lebih2.

Mak aku de 2 org adek lelaki. Kire pangkat pacik la ngan aku. Dulu, adek mak aku yg bongsu ni cam tak baper selesa kalau pompuan yg bw keta kalau die naik sama. Aku pun tak tau la naper. Rsnyer die pun tak pernah naik keta wife die bawa. Pacik aku yg lagik sorg tuh tak kesah pun kalau aku drive mase die naik sama. Abah aku lagik tak kesah. Tp maser aku blom dpt lesen keta, tak pernah plak aku tgk mak aku drive & abah aku dok sblah. Skang ni pun sama.

Pastu ktorg adek beradek pun cam tak mo je mak bw. Eheehehehe.. Kalau jalan jauh, sm ada aku yg drive atau pun adek aku. Kalau ktorg 2 takde, br abah aku drive. Camtuh la.

Rajin aku memblogging ari nih. Sbb kebusanan. Dr mlm semalam lagik. Puas gak aku berfikir semalam. Terutama skali pasal misi aku tu. Nmpk terpaksa di postpone. Aku kene tahan la lagik dugaan yg melanda. TERPAKSA RELA... ***sigh***

No comments:

Google