Wednesday, June 11, 2008

aku jua yg tanggung

I'm feeling ok. Selsema dah makin menghilang. Headache pun dah takde. Alhamdulillah. Keje la plak bertimbun. Tak sempat nak updates. Walaupun byk je kisah tuh berkongsi ngan korg. Paling byk skali pasal kenduri mmber aku wikend yg lepas. Owh... Citer pasal kawen ni teringat lak satu berita yg agak menarek. Seorg lelaki berusia 63 thn kawen ngan sorg pompuan umur 23thn. Dah jodoh. Tu je la yg bleh aku katakan. Cinta tak kenal usia. Kan kan???

Apsal la remeh berbenor nak sediakan tender ni??? Mcm2 mende remeh yg diaorg nak. Isk2... Asal kene wat tender *** je mesti aku rasa tensen. Br tgk cover depan pun dah rs tertekan. Hahaha... Fobia la katakan. Walaubagaimanapun aku la yg kena sediakan jugak tender tuh. Seremeh mn pun, tetap aku yg kene wat. Huhuhuhu...

Smlm masa kuar lunch hour, singgah la kat MPH. Dis month aku blom dptkan apa2 bahan bacaan lagik. Aku pun telah bertekad tuk mendapatkan setiap edisi keluaran Cecelia Ahern. Walaupun byk je buku yg menggoda aku, aku amek gak satu buku Cecelia Ahern. Lagi 2bln, InsyaAllah, lengkap la koleksi aku. Ehehehe...

Tp kan, kat aku skang nih dah de 2 buku. Aku pinjam dari MaiH. Asal aku mula baca je, mata aku kuyu. Ngantok. Penyudahnya, aku berlayar meninggalkan bahan bacaan aku bertutup diseblah. Muahahahaha....




***Korg bleh kata yg ati aku nih kecik. Mmg pun. Smlm aku benggang giler ngan kazen aku. Jerit + meraung + melalak gaya cam kene dera. Walhal sbb remeh temeh je. Sakit jiwa beb. Kalau adek aku, sng nak sound. Bg pengajaran. Ni ank org. Anak aku nnti, tak tau lagik naseb camne. Uhhh... Takotnye... I'm afraid of big commitment.

No comments:

Google