Tuesday, June 10, 2008

r3d vs p|nk

Pengantin yg dirai.

Gaya bebas pengantin & parents Wanee.
(Kelakor time ni. Fit memalu nak shout hooray.)


Pengantin br blk bersolek ktorg dah serbu bergamabar.

Kami menyempit dlm bilik pengantin.

Pose ngengada namanya ni.

Kami kengkwn telah sepakat nak gi kenduri Wanee ngan satu theme berwarna. Warna yg telah dipilih adalah R3D. Wanee sedar gak pasal sumer2 ktorg pakai baju kaler R3D. Ehehehe... It was fun. Attending my friend's wedding. Tp yg skit sakit telinga biler diajukan persoalan oleh mommy ku. Asyik aku gi kenduri kawen kawan je. Haluuuu... Ni adalah 1st wedding kwn ku yg aku gi. Before this takde lagik kengkwn terdekat aku yg kawen. Next is Kate's turn. Yg len2 tuh mb blom jumpa arkitek nor engineer yg nak siapkan jambatan jodoh. Ahaks... I alwiz told my mom not to worry. Kalau de jodoh, pasti aku akan ketemu jua ngan soulmate aku. InsyaAllah. Aminnn... Tp kan, Convent's gals cam de badi la. Maser berjumpa kat wedding Wanee, bleh dikire. Sblah tgn pun tak smpai yg skang nih in relationship. Wan Zeti nye statement. BADI. Muahahaha... Rmai je yg dah kawen. Cumer sekitar kwn2 terdekat ktorg je yg maseh ramai not in relationship.

No comments:

Google