Wednesday, June 25, 2008

hari yg dimulai dgn ketidakpuasan hati

Dugaan tuk aku. Pepagi lagik ah dihujani ngan ujian tuk melihat bertapa kuatnya ketahanan aku nak menghadapi ujian yg mendatang ini. Walaupun hanya sekecil zarah pd penglihatan org luar. Tp aku tak suka biler pepagi lagik dah mengalami gangguan emosi. Bleh merosakkan mood sepanjang hari. Saper yg pernah alaminya pasti mengetahui bagaimana keadaan aku skang nih.

Pertama skali aku dikejutkan ngan brite yg disampaikan oleh adek aku. Katanya stesen minyak seluruh negara akan ditutup selama 3 hari kerana nak memboikot. Nak suruh kerajaan naikkan harga minyak kerana komision yg diterima pengusaha stesen minyak skang ni skit. Well, kalau nak naikkan lagik minyak, pertama skali naikkan la gaji kitaorg sama yg bekerja ni. Pastu ura2 pasal harga tol nak turun makan maser 2,3 bulan lagik. Nak bagi naik harga brg cepat. Kalau nak bg harga turun tuh lambat. Isk2..

Pe la aku ni. Pepagi lagik dah bebel Ni sumer sbb satu sbb yg membuatkan aku bad mood sedari pagi. ARGHHHH.... Kuatkanlah hati aku menghadapi dugaan. Moga ganjaran aku tabah menghadapi dugaan yg mendatang ini berbaloi. Ni sumer hanya dugaan kecil nak uji tahap kesabaran aku. Hmm... Sabar la yerk...


***De org nak jimat petrol keta die. Pastu gi guna petrol keta org lain. Pe halnya... Huh...

No comments:

Google