Friday, June 27, 2008

something fishy

Naper dah petang br aku wat entry??

Sbb pg tadi line internet kat opis ni cam hampeh.

Tak dpt aku sudahkan download tuk episod 12 Ghost Whisperer season 3.


Pasal tv show ni, aku de tak berpuas hati ngan ending CSI - Grissom. Huhuhu... Naper Warrick kene tembak?? Aku dah agak dah yg polis jahat tuh yg pangkat tinggi tuh. Dah le di aniaya. Kejam2. Masa nak penghujung finale episod ari tuh, de bunyi lagu yg cam seram2 sejuk. Aku dah agak sesuatu yg buruk yg akan menimpa Warrick. Tak pun rakan2 die yg bersarapan 2gether. Isk2..

Nak tau Warrick mati ke tak, kene next season which is cam lambat je lagik. Tungguuuu...



***I can smell something fishy bout d new guy yg join our company. Bukan la budak tu de niat tak baik. Tp de something la.. Hmm.. Kekadang kt salah meneka. So, tunggu & lihat je la kemudian hari. Jgn buruk sangka dgn org lain. Nnti jiwa sendiri yg tertekan. Focus on work...

No comments:

Google