Tuesday, June 17, 2008

busan sesorg???

Org yg dtg opis berurusan ngan aku slalu tanya aku soklah cepu mas. "Tak busan ke sesorg kat opis??"

Ntah le. Dengan komputer de internet ni, agaknya aku tak busan kot. Mungkin juga aku dah terbesa idup sebagai lone ranger. No big deal tuk aku berseorang kat opis ni. Tp kalau time keje menimbun, pusing gak le kepala. Sumer nak harapkan aku yg bertangan dua & berkaki dua. Mata kekadang 4. Muahahaha.... Cam keadaan skang ni la. Keje tgh byk. Sumer mai lambak keje kat aku. Naseb la ade adek aku. Tak banyak de la skit2 aku pas keje kat die.

InsyaAllah, tak lama lagik aku tak lone ranger dah. I mean dlm soal keje pejabat la. Kalau hubungan sosial lak. Hmm....

Sepi....

Itu adalah perkataan paling tepat. Ahaksss... Tetiba je. Out of topic tol.

Kepala aku pun pusing skit nih. Pasal pe tah le. Takat asyik nak kene makan ubat tahan sakit je. Spek. Aku terlupa plak nak bawa. Kekadang pening kepala ni disebabkan penglihatan aku. Tu tuk aku la. Tuk korg yg di luar sana maybe situasi kt lain.

Aku berhajat ngan adek aku nak tgk wayang malam Rabu. Esok. Tp mcm tak jadik je. Nak tgk Kung Fu Panda kalau tak. Tp mlm semlm ktorg dah tgk pun citer tuh. Thru dvd. Klakor la. Comey giler panda tuh. Pengajaran dr citer tuh terang lagik jelas. Kita kene percaya. Percaya pd diri sendiri. Percaya dgn kebolehan org lain. Itu kunci penting. Citer katun camtuh pun de selit unsur2 pengajaran..


K la... Nak sambung tugas aku semula. Kalau kesempatan ptg kang aku corat coret lagik.

No comments:

Google