Thursday, June 26, 2008

great time

I had a great time chatting with Wan Xara bout, u noe wat la Xara yg kita repekkan tadi. Kalau la aku ni pengarang yg berjaya, aku dah amek kesah2 ko sumer tuh. Aku tulih wat novel. Wat novel bersiri. Kalau nak wat chapter pun nanti tebal sgt. Ehehehe... Mn tau la kan rezeki aku kot tuh. Lepas novel aku berjaya, mungkin de produser yg nak amek jalan citer aku ni wat drama bersiri lak ke. Who knows, rite?? KUN FA YA KUN...

KUN FA YA KUN - aku letakkan ini sebagai moto hg la Xara. Btol gak pe yg ko kater tuh. We have to be strong enough to take the risk. Bak kate org2 la. Berani wat, berani tanggung. Cam korang sakit pewot nak memuras. Kalau korg tahan, kan makin sakit jadinya. Silap2 leh melarat jadik sembelit. Saper yg kene tanggung akibat sembelit nnti??? Korg gak yg merana. Eh, idea yg menarek lak. Mengaitkan sakit pewot nak memuras ngan sakit dado den. Muahaha...

Seronot biler mengenang kembali kisah2 silam. Itu la yg berlaku antara aku ngan Xara sebentar tadi. Ktorg dok mengenang kembali zaman kegemilangan berskandal. Aku tak byk skandal. Yg byk skandal, Xara. Aku de 1 je skandal. Xara de byk. Ahaksss...

Pe2 hal lagik aku akan merujuk padamu, Xara ku. Merangkap doc Love. Muahahaha...

1 comment:

xArA said...

hahaha...aku bukan lah doc love...aku cuma share experience aku je..hee..dan KUN FA YA KUN...jadi kan pedoman hidup..huhu...redha redha semuanye..

Google