Wednesday, June 11, 2008

luahan separuh jalan

Sukar rasanya nak menemui kawan yg mampu mendengar segala kisah sedeh mahupun gembire pasal diri ini. Bukan blom ketemu. Cumer yg dah ketemu, tak sama seperti yg aku harapkan. Ada yg bleh diharapkan cumer aku la plak tak leh pakai or berguna kwn aku tuh. Tenggelam timbul. Hmm... Sedikit saja luahan hatiku ini..

Aku musykil skit pasal beberapa perkara. I don't have the right to judge other people or ask them to do what I told them to do. Hmm... Skali lagik aku terpaksa stop di sini saja pasal kemusykilan yg melanda diri aku.

Terdapat satu jalan yg mudah tuk mengesan sesuatu yg cuber disembunyikan dari pengetahuan orang lain. Contoh??? Hmm... Ade. Tp tak mo citer. Ehehehe...

I have 6xith sense on certain things. Serius... Mungkin aku patut ikot je kate/gerak hati aku. Mungkin in future, aku akan pertimbangkan apa yg hati aku kata.

Rs tak mampu nak wat luahan sepenuh jalan. Kali ni aku wat luahan seprh jalan. Moga hilang skit raser yg membenam dlm hati aku skang nih.


***N of this month pasti idupku kembali seperti dulu. Sunyi. Sepi. Tak bermaya. Owh... Tidak.. Naper aku bebel camtuh?? Skang nih de adek aku kat sini. Sampai end of this month. Bulan depan die dah masuk uni. Semester br dah mula. Tinggal aku kembali keseorgn. Tp de die pun bukan de byk perubahan besar. Cumernye aku ade sorg kwn nak bertekak. Die suke kata aku kuat bebel kat die. Mn aku tak bising. Letak baju sepah2. Pastu bj bersih di longgok je. Bukan nak masuk elok2 dlm beg bj die. Isk2.. Aku mls nak tolong berkemas brg die. Kang aku terjumpa brg yg tak sptutnye plak... Wakakaka... Teringt kisah mak aku terjumpa satu resit yg cuber disorok adek aku. Tp tak berjaya. Kantoiiii.... Die kene saman sbb bw motor tanpa lesen. Saper suruh. Tu la... Gatai pungkoq sgt.

3 comments:

Anonymous said...

pungkoq...hahahha...aku tatau pun eja pungkoq camtu....hehe

Anonymous said...

cam misteri ckit la entry ko yg ni...hmmmmmmm

Anonymous said...

a lot of spelling mistakes. no wonder la ko tak paham. aku dah btolkan mn2 yg salah. ehehe...

***uiks, dlm kerabunan pun ko bleh perasan camne ejaan pungkoq. wakakaka...

Google