Monday, June 30, 2008

out of d' box

Think out of the box....

Haha..

Klakor2 biler teringat blk pe yg aku sembangkan ngan MaiH.

Ayat MaiH sama je ngan ayat mak aku.

Kirenya, MaiH ni dah bersedia tuk bergelar seorg ibu.

Naluri tu dah ada.

Ehehehe...

Menarek..

I'll think bout it later.

(*.*)


***News... Taiping semakin maju. Tak lama lagik akan dibuka Sushi King plak. Vinci. (Pe lagik ek?? Dah lupa la.) Aku merindui Taiping yg dulu. Hanya ada McD. Tmpt aku & kengkwn aku melepak biler cuti. McD tu pun kire dah gempak. Skang bermacam2 dah de. Dah ilang suasana damai Taiping Bandar Warisan. Huhuhu... Naseb Lake Garden (scene dlm Sepi) maseh seperti dahulu. Cantek, indah & permai, kan??? (soklan tuk mereka yg dah menonton Sepi)

2 comments:

mysenoir said...

nama i disebut2 nmpknye. naluri ibu?? yack yack! i think i'm the last person to think of when mentioning these things okay.. agaknye otak i trlbeh kreatif smlm. tula pasal terkua ayat camtu. hehe

ad|haw33da said...

muahaha... tetiba tgh dok taip entry ni terkuar perkataan naluri ibu. tak dijangka lansung. sbb terlebih kreatif gak le ni. ahakss..

Google