Wednesday, June 4, 2008

have a nice day

MORNING!!!!

Hari ni hari Rabu. Sok Khamis. Yei2...

Hari yg ditunggu2. Hari nak pulang ke kampung. Hahaha... Korg akan mendapati yg aku selalu over exiceted biler bab2 nk balik kampung nih. Itu adalah aku. Raser bebas je biler blk kg. Paling utama skali bebas dr asap rokok. Biler selalu terhidu asap rokok rs cam diri terbeban je. Dada terasa sesak. Apa la yg enaknye merokok nih??? De yg kater tuk kelihatan macho. De kater nak lepas tensen. Yg plg utama & plg ketara, merokok ni menjejaskan kesihatan. Bukan hnya kepada perokok tp kepada mereka2 yg tak sengaja kene hidu asap rokok. Uhhh...

Melalut plak. Patutnya aku kene excited nak pulang. Mujur jugak la cuti aku diluluskan. Kalau aku nak cuti Isnin, mesti tak dpt nyer. Dah le aku angkot blk skali general worker. Muahaha... Adek aku telah menjadi general worker. Nak sgt keje. Amek ko... Tp takpe. Bukan susah sgt pun keje die. Kene bertahan sebulan je.

Owh... Korg mseh ingat dak kelam kabut yg aku pernah mention before. Rakan sekerja ku. Ingat??? Die dah resign. 24 jam nye notis. Owh... Kembali aku menjadi satu2 nya bunga di kalangan kumbangs. Wakakaka... Itu sajer wat hari ni. Lets continue our work... Smbung lagik nnti..

Have a nice day....

No comments:

Google