Thursday, June 12, 2008

another mission

Aku de satu misi. Tp tak tau la leh berjaya ke tak. De gak raser takot nak accomplish mission yg baru ni. Aku tak punya kekuatan. Skang aku dok mintak assurance dr cik penasihat aku. Isk2... I need to meet with cik penasihat la. Biler ek?? Masing2 tak punya waktu yg terluang. Selalu clash je. Uwaaa... Aku dah survey beberapa perkara tuk memastikan mission kali ini berjaya dilaksanakan jua. Kalau bleh aku nak mission nih berjaya dlm bulan depan. Plg cepat. Owh... Takot + cuak tp aku tetap nak jugak misi ini berjaya. Harus bagaimana hendak berjaya kalau aku tidak mencobanya??? I need to take risk. I can't bare it anymore.. Isk2... Setiap hari dugaan yg mendatang makin mencabar kesabaran aku. Seringkali jantung aku berdegup laju kerana menahan kesabaran. Seringkali aku memendam perasaan. Seringkali aku mengadu kat Dj. Tp Dj tau yg aku tak mampu nak atasi permasalahan ini. Berbagai kekangan yg ada untuk aku melaksanakan misi ini. Kekangan plg besar skali adalah kerana bajet aku. Bajet kewangan aku. Uhhh... Baru nak bernafas dgn selesa, harga myk lak naik. Bukan skit. Tp 40%. Katanya akan kekal sampai end of this year. Walallahualam...



***Suatu hari di minggu lepas terdapat satu kejadian di mana drawer pakaian aku telah diselongkar sekali lagik. Berita penyelongkaran yg telah berlaku telah aku adukan kepada parents aku. Diaorg suruh aku adu pd majikannya. But I can't. It's hard for me. Aku idup menumpang. Mungkin kalau aku kuar dr umah itu lebih baik. Hmm... Ntah le...


Mission... Harap akan berjaya. Aminnn....

No comments:

Google