Tuesday, June 24, 2008

keluhan - petrol

Huh... Serupa je kalau aku yg gi bayar bil Digi tuh. Bapak r berkire. Nak gi bayar bil. Nak kene guna keta aku gara2 nak save kan minyak keta die. Hampeh tol. Saper pun akan benggang. Tambah lak di saat harga minyak melambung. Owh... Td emosi aku agak stabil + sedikit sentimental. Skang ni aku benggang. Benggang tahap gaban. Mentang2 status aku ni. Die kotak katik kan aku. Aku ni tak katik la. Ya Allah, kuatkanlah iman hambaMu ini. Isk2.... Aku dah lamer bersabar ngan situasi begini. Cara pemanduan die tak menjimatkan minyak. Menyebabkan pembakaran petrol lebih lagik ada la. ARGHHHHHHHHH!!!!!!!!!... Aku sgt geram skang nih... Td konon2 nak gi mkn tuk lepaskan geram. Kegeraman yg aku rasa telah membantutkan selera makan aku. Pe kejadahnya semua ini????

No comments:

Google