Monday, June 9, 2008

Wanee

Rsnye cam berat je bdn nak bgn nak gi opis pg nih. Dr smlm lagik aku dah raser cam tak rajin. Uwaaa.... Tak puas rsnyer 3 ari dok umah. Bukannya dok umah sgt. Bz menghadirkan diri di kenduri Wanee. Ehehehe... Mkn dan makan lagik. Ktorg gi kenduri Wanee awal. Blk lak lambat. Aku lagik la lambat blk. Siap gi melepakkan diri kat umah MaiH lagik. Berjumpala aku ngan rmai kengkwn yg dah lamer tak jumpa. Wat hingaq kat kenduri Wanee smpai die nak sanding ngan hubby die pun cam terbantot.

Alhamdulillah perjalanan pulang smlm takde jem teruk. Cumer dr Tapah nak kuar kot Bidor. Jem la skit sbb lalu pekan kecik. Org dr Teluk Intan pun kuar kot situ gak nak masuk highway plus. Jimat la skit tol. MYK??? Tak jimat pun. Tp aku suruh gak adek aku bw less then 100km/j. Kire salah satu langkah nak kurangkan pembakaran bhb api. Ehehehe... Asal adek aku tekan lebih skit dr 100 je aku sound die. Muahaha.. Skang nih kene berjimat cermat. Tak kisah la dlm cr mcmana pun. Jnji dpt berjimat.

****Updates more later. Skang nih tak dpt nak meneruskan penceritaan. Kepala sgt sakit. Isk2...

1 comment:

mysenoir said...

best sgt2 knduri wanee! our mini reunion. sukati je kite wat hingaq, lepak lama2, amik biskut topi bnyk2 kn. mmg perangai busuk btol. haha

Google