Friday, June 20, 2008

my life

Aku mmg blom pulang dr office. Aku hanya berkesempatan tuk berblogging dr opis je la. Mn lagik. Kat umah tak leh nak online. Cam mlm smlm. Aku kebosanan giler. Tepon Dj, die tak layan. Lastly, aku call parents aku. Gayut lebih stgh jam. Ha, kalau dah mula sembang ngan abah aku susah skit nak stop. Dr satu topik ke satu topik leh sembang. Ngan mak aku plak beza giler. Mak aku tak leh cakap lebeh dr 5 minit. Haihh... Org nak bergosip lebih skit pun takleh. Nak gosip ngan abah kureng skit la. Kang abah terlebih layan. Lagik lamer gayutnye. Ehehehehe...

Pas dah cakap tepon ngan parents aku, beralih plak men games bodoz.. Kater adek aku la. Tp best pe layan games camtuh. Dah boring main game, layan plak membaca novel. Biler mata dah berat, tutup buka dah layan tido. Owh... Busan kan life aku??? Takde yg menarek pun.

Biler malam Selasa ngan Rabu, aku layan drama Tangisan Bulan Madu kat tv2. Best gak le. Wat memenuhi mlm aku. Gelak la korg sbb aku layan tgk drama camtuh. Skang ni aku banyak abihkan masa aku dok memerap dlm bilik. Dok kat luar raser kurang aman.

Misi yg aku gembar gemburkan sblom nih terpaksa ditangguhkan tuk 3-4 bulan akan dtg. Terpaksa bersabar je la. Mungkin ini salah satu cara nak meningkatkan keimanan aku. Walallahualam... Tlg la seseorang dtg menyelamatkan aku dr keadaan ini. Isk2...

Sejak biler aku mula berminat ngan dunia blogging???


Sejak aku terpikat ngan satu blog ni. Best je. Aku suke gaya penceritaan die. Siap de gmbr lagik. Menarek. Plg best skali sbb die suke citer psl tmpt mkn. Cumer aku je blom kesempatan nak membawa diri aku ke tmpt mkn yg die promote tuh. Ehehehe... Teman pemakan aku jauh2 belaka. Kalau diaorg dekat, mmg lagik rancak aku menambah berat badan. Muahahaha...

***updates skit pasal new staff kat company aku. Sorang gal + sorang guy. Hope we can cooperate well.

Pe ek aku nak wat blk nih????

Mandi...

Bertapa dlm bilik kot..

Kolotnye idup aku. Lagik teruk dr zaman uni dulu. At least mser zaman uni dulu aku terperap dlm blk de wat keje. Smada study which is jarang2 aku wat, tido, wat tutorial or gossiping. Mesyuarat tingkap. Ahaksss... Remember the time me, Dju & Yums dok mesyuarat. Dj kat tgkt 5. Aku tgkt 4. Blok ktorg sama. Blok 12. Yums lak blok 11. Aras 2. Nak jimatkan kredit. Dok mesyuarat tingkap la. Hahahaha... Pastu maser aku dok blok 11 aras 6, dok mesyuarat ngan Mai & Dj plak..

No comments:

Google