Friday, June 13, 2008

tak suka

Biler tak suke wat sesuatu keje tuh senang je nak passing kat org lain srh buatkan. It suppose to be your task. U need to do it yourself. Pandai & sedap je ngata org. Walhal diri sendiri pun camtuh gak. Lebih kurang je. Aku malas nak ngomel pjg2 biler ade org ngadu kat aku. Aku simpan je sorg2. Tp disebabkan hari antibodi aku terasa cam serba serbi kekurangan. Makanya aku jadik terlebih panas. Cepat je terasa tak puas hati ngan pe yg menimpa aku. Sekejap je mud manusia bleh berubah yerk??? Pg td aku terasa besa2 je. Takde la hepi sgt nor down sgt. Tp biler hari beransur. Mood aku berubah. Raser lemah2 badan. Pagi tadi aku menerima satu berita yg sedikit duka. Mission aku mungkin tertangguh. Kekangan wujud. Tak dpt dielakkan. Aku akan cuba lagik. Skang nih pe yg aku raser hnya nak pulang. Take bath. Rileks... But cross my finger la. Kalau si kakak meragam, bleh memendam rs gak le. SABAR JE LA...



****Short note : aku de citer P.S. I Love You. Tp cam tak semangat sgt la menontonnya. Bc novel tuh lagik masyuk. isk2...

No comments:

Google