Tuesday, June 3, 2008

cerewet

Apa yg korg akan buat kalau korg dpt buah tgn dr seseorg??? Td de sorg client bos aku dtg opis.Die hantar candy yg beli masa die gi Shanghai last month. Isk2... Sah2 takde logo halal. Lagik satu buatan negara China. Aku takde plak keinginan nak makan. Nak buang camtuh je ke??? Rs mc bersalah je. Nak simpan??? Smpai biler2 pun aku tak akan makannye. What should I do??? What I need to do?? Bukannya cerewet pasal makanan. Tp cerewet pasal halal haramnya sesuatu makanan tuh. Sbb mende yg kita makan akan jadi darah daging kita. Kebersihan sesuatu jenis makanan tuh perlu kita amek peduli. Td pun amoi tuh dah suruh aku rasa. Tp naseb baik aku tgh lunch time tuh. Lunch kat opis. Td kuar ms lunch time. Tak sempat nak lunch kat luar. So, aku tapau la. Makan kat opis.

Ni lagik satu hal yg peningkan kepala aku. Mende yg tak remeh. Tetiba je jadik remeh. Remeh temeh giler. Aku dah serabut. Pe aku nak jawab ngan bos aku nanti. Td aku gi TM. Sekali lagik prob pasal streamyx. Kali ni pasal web mail lak. Isk2... Entah camne selama ni elok je bos aku leh buka emel company, tp skang dah xleh. Dah close.. Aku dah pening dah nih. I know, sbb musababnye dtg dr aku yg watkan ia makin remeh temeh jadinya. Isk2... Ssh la kalau emel company dah close. Adushhhh...

No comments:

Google