Monday, June 2, 2008

Apa Kata Hati


Mengisahkan Elly & Mohd Aidil. Keselurahan cite ni memuaskan la. Kirenye aku tak rase la mcm membazir gi nontonnya. Tak byk tuk diceritakan. Jln citer pun simple. Tak perlu susah2 nak pk. Rileks kepala otak je.

Elly hendak mengetahui sejauh mana kejujuran Aidil dlm perhubungan. Pelik skit la. Mulanya die cam tak kesah je biler nmpk Aidil ngan pompuan lain. Kemudian selepas dihasut oleh kwn baik die, tetiba je die jadi seorg yg curiga. Isk2... Aku ni kalau part cite keluaran mmg aku cerewet. Tp aku kene akui yg filem keluaran Malaysia ada jugak yg berkualiti.

Kemudian kawan Elly ni gi bawa Elly jumpa bomoh. Ntah apa yg mantera bomoh tu baca, Elly dpt kuasa mendengari isi hati lelaki. Mula2 terasa mcm best. Lama2 Elly freak out. Mende tuh wat die raser tak senang dok. Owh, lagik. Bos baru Elly jatuh hati ngan die. De beberapa konflik yg aku terasa mcm tak nak citer je kat sini. Nak tau gi tgk sendiri.

Yg agak menghidupkan filem ni adalah Awie, Ac. Yg len2 tuh besa2 je. Owhhh... Not forgotten there is also Kak Ogy in this film. Die sebagai mak kepada Elly. Btol2 drama queen la watak mak Elly. Agak lucu jugak la. Aku terasa cam filem ni tak cukup dikembangkan. De sesetgh watak tuh ada pun mcm tak membantu apa2. Isk2... Makin cerewet plak aku nih.

Kalau la org2 yg arif pasal indusrti ni. Tolong perjelaskan kat aku. Pe bezanya filem ngan drama??? Selain drpd mutu penggambaran.Kalau jalan citer tuh. Aku rasa kkdg drama lagik best dr filem. Hmm... Ni cumer pandangan aku je la.

Smbung skit lagik pasal filem apa kata hati. Oleh sbb nak menyelongkar pasal Aidil, Elly telah mencerobohi apartmen Aidil. Kalau aku jadi Aidil pun aku akan benggang. Tp scene kat apartmen Aidil tuh mmg kelakar abeh la. Wakakakak...

Pe2 pun. Aku raser dlm perhubungan kene ada kepercayaan. Kita kene percaya kat org yg kita syg. Walaupun begitu, kene gak ada skit rasa curiga. Kalau 100% percaya pun tak bg bgs gak. Isk2... Susah gak biler in term of relationship.

No comments:

Google